Kenapa Menangis Sayang?

Monday, September 10, 2012

Untung Anak-anak Sekarang...

hari ni UPSR bermula..
pagi tadi dengar hot.fm..cerita pasal perasaan/mood..bkn anak2 yg nak amek exam tu..mak bapak diorang punye perasaan...hahaha..untung anak2 skrg... mak bapak yg rasakan nebes nak hadap exam..kehkehkeh..
bkn lawak..bkn memerli.. cuma membayangkan..akan dtg..agaknye aku pun lagi nebes dari anak2 aku time diorang nak amek exam.. (tgh bayangkan neh...hmm) ~senyum sendiri~

dlu time aku nak exam...mak n abah tak amek port pun.. bkn sbb tak syg ke hape.. sbb aku tau..aku nak berjaya..i hv to do it by myself! so aku tak kesah sgt lau mak n abah wat tak heran jek lau aku tak study.. doa diorang utk aku yg penting. kan? kan? xde namanye diorang nak anto aku smpai dpn dewan sek... pergi sendiri jek..hehe.. result UPSR tak segah mane pun..hoping for 5A..tapi aku dpt 4A1B.. nanges ko! sbb tak dpt 5A! xmampu nak tunjuk kat mak abah yg i pandai..(perasan!) 

p/s: agak2nye la..lau aku dok UPSR skrg ni..ngan umur da 27 thn ni...ssh agaknye aku nak menjawab..kahkahkah!


nak cari side income???
ini bkn tipu2..ni betul2!!

No comments:

Post a Comment