Kenapa Menangis Sayang?

Tuesday, September 11, 2012

RUMAH...RUMAH..haiiihh

rumah oooh rumah..kenapa kamu mahal sgt??
hehehe..
sape da beli rumah..tunjuk gigi anda!!
sape lum beli g beli cpt! ~aku sendiri pun lum beli lagik..~ huhu

smlm wat janji ngan agent..tgk umah..tapi tak tgk dlm pun..tgk gambo..dia kate penyewa tu leceh  ckit..tak ske org dtg tgk2 umah sewa tu..
urm..rumah lot bumi..ofkos owner melayu.. penyewa is indian..
rumah standard..1T..3 bilik 2 bilik air..
actually, aku da tau pun floor plan umah tu since da pernah masuk rumah kawan..ok la..for the start utk kami 4 beranak..harga..ok2..but aku lagi ske lau owner kurangkan lagi harga..hehehe..sbb standard giler..mmg nmpak tak cantik sesangat..umah sebelah kanan..chinese..da renovated sebelah kiri indian..standard jek. lau aku dpt umah tu..melayu..wahhh...BETUL2 KONSEP 1MALAYSIA kan??  (*,*)

p/s: selalu terpikir..hurmm...lau tak beli skrg..bile lagi? kos harta tanah nmpak gaya makin meningkat! adusshh. semoga dipermudahkan aku utk melunaskan segala hutang piutang..amin

No comments:

Post a Comment