Kenapa Menangis Sayang?

Sunday, November 28, 2010

~~a pretty tough..live in LABUAN..!! huh

~~in the name of Allah The Most Precious & The Most Merciful~~


i hate being here..in labuan..lonely..bored..
hahaha..but still keep on tryin' to enjoy ma life here! *yes!i am!!*
at the first time i was in labuan..huhu..i juz wanna get back to jb!
oh!! i really cant imagine how will i survive here..
being apart wif ma hubby..*he's in sandakan*
well..diz iz wut pendekar bujang lapuk said..COBAAN..
hehe..i have to get through ol diz COBAAN..
n SABAR..then only the greatest live will come to me tnpa aku sedari nnti..
*betulke ayt aku neh??*korang faham tak neh??
mmg quite tough for me nak tgl sorang2..ee..tatot tau..
when i was in rumah sewa lama..hish..believe me..aku agak terganggu dek
~~h_ _ _u~~ kowt..playin' on the ceiling o bumbung ntah..
i cant sleep! huhu..thx Allah..sbb after dat aku dpt sewa umah flat..
but still lonely..tgl sorang..tgk ceiling..tgk dinding..tdo..keep on repeating the same thing
every hours, every day..*wut a boring life??!!*
tapi every weekend aku lek kk..hahahha..pedulik la ngan duit..yg penting aku taknak dok sorang2 kat umah like stupid idiot punye org nak dok menanguk tak de pe nak wat..
lebey baik aku lek kk n kb..ade gak keroje nak wat..
mmg la tired n tired..n tired..plus lagi ngan mabuk2 nek bot 3 jam kat laut..
tapi mmg puas ati if dpt lek kk o kb..hahaha *barula tak boring!*
living cost kat labuan sgt la high! *abes elaun aku.da la tak dpt elaun lagi! ~sad~*
the foods..huish..not my taste! nak masak sendiri takde mood la..masak utk sorang..tak seronok langsung!
hmm..enough for diz time..

that was about a year ago...


now...still in super dooper boring labuan! hahaha.. [but have to get through ol diz..still by my own..OPPSSS...accompanied by my lil son..super cute n charming muhammad aniq lok! thank you dear..ibu loves u so much!]


sometimes, i seemed to run away from real life..but i noe dats not a gud decision..
keep on trying to comfort myself here..BUT THE TRUTH IS..YES! I CANT!


at the same time..i feel grateful to have aniq to accompany me.. deep inside him, i noe dat he feels the same with me..only if he can spell out the words..i bet dat he will says..ibu..i dont want to be here..its so bored to live here..only u n me..huhu ~~memandai jek ibu dia neh! hahaha..


hari2 doing the same things..pergi kerja..balik kerja...wat kerja umah..tdo if can tdo la..then wake up in the morning lagi..go to work..back to work..do all house chores..sleep..then wake up again in the next morning...~~could u plz..repeat the words sendiri..hahahhaa..smpai korang jemu! try it! hahaha...only then u will noe how bored my life is! kehkehkeh...


tapi takpe..balik kerja..i m so excited..5pm sharp..mesti keluar ofis n fetch my honey bunch! wendu him a lot! hehehe...sgt punctual aku neh rupenye...hahaha


on weekends..cuba try guess ape ktorang wat?? nothing! haha..mmg bosan giler..tak brani nak bw aniq jalan2 bcoz weather kat cni ni lain ckit..lagi la pulau..huhu..cian kat bb..nnti dia yg sakit..dia sakit is still ok lagi kowt..his ibu can look after him [ofkos la..u r my bb tau cyg!] but..what if ibu yg sakit..?? who will look after my honey?? arrrggghhh....syg ibu..dont wori k...ibu will owez b with u..!



WUTEVA IT IS..
THIS IS MY JOURNEY..THIS IS MY LIFE...
I WONT BLAME ANYONE..I WONT LEAN ON ANYONE..
I AM JUST ME..
OBEY TO ALLAH..
HE WILL GRANT ME THE BEST FOR MY LIFE..
FOR MY JOURNEY!
I LOVE U ALLAH FOR GIVING ME ALL THE CHANCES..
ALL THE GREATEST TASTE OF LIFE!

No comments:

Post a Comment